Барлық балаларға оқуға үйретеді. Оқу барысында кітаптардың балалардың тұрақты сұхбаттасушылары болуы маңызды. Әр мұғалімнің міндеті - балаларды кітапты сүюге, оған деген қажеттілікті сезінуге, оны түсінуге үйрету. Бұл жұмыс күрделі, бірақ өте маңызды және оны жүйелі түрде жүргізу керек. Оқу сабақтарында мәтінмен жұмыс істеудің көптеген түрлері бар. Көп жылдық тәжірибемде мен әр сыныптағы әдеби оқу сабақтарында оқушылардың қызмет түрлерінің үлкен жинағын жинадым. Әр сабақта мен балалардың өз бетінше оқығанын қадағалаймын. Балалар сыныпқа оқыған кітаптаптарын әкеледі, немесе осы уақытта оқып жүрген кітаптары жайлы көрсетіп, әңгімелеп береді. Мен сабақтан тыс уақытта жалғасатын өзара пікір алмасуға, өз ойларын айтуға жағдай жасаймын. Балалардың әртүрлі жұмыс түрлерін қолдануының арқасында оқылған мәтіннің мазмұны мен мәнерлеп оқу техникасын жетілдіруде айтарлықтай жетістіктерге қол жеткізілді.