Текст
Ойын балалардың мектептегі алғашқы жылдарында маңызды орын алады. Ойын барысында оқушылар әртүрлі жаттығуларды өздері байқамай орындайды, онда өздері салыстыруға, арифметикалық әрекеттерді орындауға, ауызша есепте жаттығуға, есептерді шешуге тура келеді. Екінші сынып мұғалімі Барыбина Светлана Владимировна сабаққа жүйелі түрде ойын түрлерін қосады, оқу үрдісін қызықты және көңілді етеді, балаларда көңілді жұмыс көңіл-күйін қалыптастырады, материалды игерудегі қиындықтарды жеңуді жеңілдетеді. Көптеген ойындар мен жаттығулар әртүрлі қиындық тудыратын материалға негізделген, бұл жеке тәсілді жүзеге асыруға, әр түрлі деңгейдегі оқушылардың бір ойынға қатысуын қамтамасыз етуге мүмкіндік береді.