Текст
Мектеп жасына дейінгі кезеңнен мектептің басталуына көшу қиын кезең. Бірінші сыныпта балалардың бейімделуіне көп көңіл бөлінуі кездейсоқ емес. Мектепке дейінгі және бастауыш мектептердің жұмысын синхрондау бірыңғай білім беру ортасын құруға көмектеседі. «Синхрондау» дегеніміз білім берудің бір кезеңінен екіншісіне біркелкі ауысуды білдіреді, ал оқыту мен тәрбиелеудің әдістері мен формалары сақталады. Бастауыш сынып мұғалімдері балабақшалардың дайындық топтары тәрбиешілерінің жұмыс әдістерімен таныс болмаса, балалардың жұмсақ бейімделуін қамтамасыз ете алмайды. Егер балалар мектепте не күтіп тұрғанын білмесе, оларға оқуға деген құштарлықты тәрбиелеу қиынға соғады.